dijous, 10 de maig del 2007

FINS AL MES QUE VE

Pel seu interés reproduïm a continuació l’article de Josep Lluís Pitarch, publicat a l’edició local d’El Punt de Silla del mes de Maig, a la secció permanent anomenada “Bon Dia Alcalde".


Puntualment cada mes he tingut el plaer de posar-me en contacte amb els veïns i veïnes a través d’aquest Bon dia, alcalde i com que sé que se m’ha llegit, vull agrair als que ho han fet la seua atenció. En realitat, quan l’editora em va suggerir de fer aquesta columna mensual no esperava que acabaria tenint tanta acceptació, per això crec que, el mes que ve, qui estiga d’alcalde seguirà la tradició i, per tant, continuarem mantenint aquesta interessant via de diàleg. Si ho sóc jo, això està assegurat, però si es tracta d’un altre col·lega ja m’encarregaré de convéncer-lo perquè mantinga la columna.

Ara vull, en aquesta darrera oportunitat de la legislatura, acomiadarme de tots els veïns i veïnes lectors, dient-los que ha estat per a mi una font de satisfacció poder mantindre tantes converses que m’han servit d’inspiració a l’hora d’escriure, des de converses més formals, al meu despatx, a altres més informals pel carrer, pels bars, etc. De qualsevol manera, la part més positiva és el contacte entre les persones, i en aquest cas entre els qui tenim la responsabilitat de governar i el veïnat en general.

El final d’una legislatura és un bon moment de fer una repassada de les coses que s’han fet. Jo m’ho he repensat molt i he tret una conclusió: m’he equivocat en algunes coses, estic segur, però l’he encertada en altres. Si algun veí o veïna s’ha sentit ofés, li demane que sàpia perdonar-me, perquè no era la meua intenció ofendre ningú. No vull dir que n’estic satisfet, sinó que subratllaré les coses que no i, sobretot, no haver pogut solucionar el problema de la nova caserna per a la Policia Municipal, que necessita millors instal·lacions (el problema se solucionarà d’ací a uns mesos); no haver avançat encara més en el tema de l’evacuació de pluvials, encara que s’ha fet tota la part més lenta i complicada: fer els projectes i trobar finançament. I altres coses. Ara bé, per damunt de tot, el que és segur és que guardaré un bon record dels meus anys d’alcalde, perquè ha sigut un honor servir el meu poble; gràcies a tots i a totes. Ara, el dia 27 de maig demane a tot el veïnat que acudisca a votar, perquè és una obligació que tenim tots. Per cert, jo m’hi torne a presentar perquè m’han obligat entre uns i altres.
Als 65 anys!


Josep Pitarch, Alcalde de Silla

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada