diumenge, 17 d’abril del 2011

EL BLOC DE SILLA PRESENTA LA SEUA CANDIDATURA DAVANT 150 PERSONES AL LOCAL SOCIAL DE LA LIRICA DE SILLA


Dissabte el Bloc de Silla va presentar la candidatura per a les eleccions locals de 22 maig davant unes 150 persones al local social de la Lirica de Silla. La presentació va estar precedida per un sopar de germanor al que va acodir el Secretari General del Bloc i a la presidància de la Generalita per la Coalició Compromís Enric Morera.

La candidatura presentada destaca per la combinació d’experiència i joventut, i així entre els candidats destaquen el director del IES Enric Valor de Silla, Joan Doménech, que ocuparà el segon lloc, el jove Secretari Local del Bloc de Silla Josep Zaragozà, que ocuparà el 4at lloc, el President de l’Agrupació Musical La Lirica de Silla, Jesús Escorihuela que ocpuarà el 6é lloc i Pep Zaragozà, l’únic representant valencià al Consell d’Administració de La Caixa d’Estalvis i Pensions que ocuparà un lloc testimonial d’entre els suplents.

De les dones cal destacar a la candidata número 3 Anna Perpinyà qui s’ha destacat pel seu activisme en el món del voluntariat verd i per la defensa de la llengua i Judit Gonzalez qui ha liderat el Consell de la Joventut de Silla durant la passada legislatura i que ocuparà el lloc 5e´de la llista.

Durant la presentació el cap de llista Josep Melero, acutal regidor i Secretari d’Organització del Bloc Nacionalista Valencià, va declarar que la pròxima legislatura serà dificil de gestionar i sense el Bloc no hi haurà govern possible a Silla ja que ningú no traura majoria absoluta. Melero va esbrinar les línees mestres de la política del Bloc que es poden resumir en els compromisos per l’austeritat, la transparència, la creació de llocs de treball i la millora del casc urbà que ha estat abandonat durant aquesta legislatura. Melero va conclorure dient que el Bloc farà la política de les coses menudes les que donen molta felicitat i costen pocs diners.

Per la seua banda Enric Morera va adreçar-se als assistents per dir-los que el Pais Valencià necessita urgentment d’una regeneració democràtica, de la recuperació de l’orgull de ser valencians i la creació de 50,000 llocs de treball que es podrien crear estalviant els diners que l’actual Consell gasta en saraos i prebendes als seus amics i assessors enxufats a dit.


http://www.elpunt.cat/noticia/article/3-politica/17-politica/398515-es-presenta-la-candidatura-de-compromis-per-silla.html

http://www.hortanoticias.com/noticia/632495/Silla/bloccoalici%C3%B3-comprom%C3%ADs-per-silla-presenta-seua-candidatura-liderada-josep-melero.html

divendres, 8 d’abril del 2011

VIDEO: HOMENATGE AL PALACO

Anna Perpinyà, número 3 del BLOC - Compromís "Em fa il·lusió perquè és una cosa personal per tot el que representa per ma uelo, per ma mare, pel nostre passat però per mi també representa el que m'agradaria que fora el futur del nostre patrimoni. (···) Què estem fent malalment? Estem en el paro i estem perdent el camp per què no es treballa? Hem de fer alguna cosa amb aquest paradís"


diumenge, 3 d’abril del 2011

EL BLOC ANUNCIA QUE ES PODEN CREAR 200 LLOCS DE TREBALL ALS SECTORS DE L'ECONOMIA VERDA DURANT L'HOMENATGE A JOSE ZARAGOZA BELLVER “EL PALACO”

Este matí més de 50 persones han fet camí per la marjal fins el motor del Palaco per tal de fer un homenatge a José Zaragozá Bellver “el palaco” i a tots els homes esforçats que amb el seu treball han fet possible la nostra marjal al llarg dels anys. Anna Perpinyà tercera candidata de la llista del Bloc de Silla ha penjat una placa en honor al seu iaio davant l’atenta mirada del Cronista de Silla Josep Antich que no ha perdut l’oportunitat per indagar en el món agrari local i de tots els que ens han acompanyat en un matí de conversa i passejada.

Una vegada penjada la placa Anna s’ha dirigit al públic per reivindicar el treball del camp al temps que ha preguntat per què en temps de crisi no hi ha gent jove que vullga dedicar-se al treball del camp i ha demanat que reflexionem que estem fent malament per arribar a esta situació que ha qualificat d’absurda.

Per al seua part el candidat a l’alcaldia Josep Melero ha anunciat que la pròxima legislatura el Bloc de Silla impulsarà l’empresa municipal d’energies alternatives, cooperatives de consumidors i productors de productes ecològics, convenis amb empreses de reciclatge de residus, turisme rural i altres activitats lligades a l’economia verda amb la finalitat de crear més de 200 llocs de treball al poble.

El Bloc amb aquesta activitat ha volgut significar els seu compromís amb l’ecologisme com a possible motor econòmic i no com generador de conflictes que és moltes vegades com interpreten alguns fer política verda. Tanmateix s’ha reivindicat el paper del Bloc de Silla al llarg del temps com el partit que amb la seua activitat política més ha contribuït a millorar el medi ambient del poble.